اخبار

افزایش قیمت مونومر استایرن آسیایی /نشریه پلتس

افزایش قیمت های بازار-افزایش خرید

گزارش های پلتس از بازار مونومر استایرن در کشور های آسیایی حاکی از افزایش قیمت این ماده می باشد.

  • افزایش قیمت مونومر استایرن آسیایی در میان تقاضای صادراتی

به گفته ی یک منبع معتبر: فعالیت بازار برای مونومر استایرن در آسیای جنوب شرقی آرام و محدود و همراه با افزایش قیمت بوده است. این منبع معتبر علت این جهش قیمت را صادرات دانست .

چین نیز از بهبود بازار استقبال می کند، اما هنوز به اندازه کافی برای فروشندگان جذاب نیست.البته منبعی در چین گفت که تاثیرِ تسهیل مقررات مرتبط با COVID-19 در بازار چندان دیده نمی شود زیرا زود است و کمی طول می کشد به طور کلی انتظار می رود در میان مدت روند صعودی در بازارهای داخلی داشته باشد همچنین بازارهای بالادستی خاموش ماندند.

  • افزایش 5 دلار در هر تن قیمت ها در روز 

قیمت مونومر استایرن سی اف آر چین 5 دلار در هر تن در روز افزایش یافت و به 995 دلار در هر تن رسید و مونومر استایرن فوب کره به 990دلار در هر تن رسید.پلاتس نشانگر قیمت مونومر استایرن CFR هند را با 17 دلار در هرتن افزایش 1040 دلار در هر تن ارزیابی کرد, ومونومر استایرن  CFR آسیای جنوب شرقی نیز با20 دلار در هرتن افزایش 1025 دلار در هرتن ارزیابی کرده است.

  • کاهش قیمت نفت خام برنت

معاملات آتی نفت خام ICE برنت در ماه ژانویه , با کاهش شدید 2.79 دلار در هر بشکه در روز به 89.96 دلار در هر بشکه رسید.

لوگو شرکت پتروپویان

شرکت پتروپویان باربد، تامین کننده و وارد کننده مواد شیمیایی وپلیمری می باشد. جهت خرید با شماره ۲۲۶۵۷۹۴۶ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *