اخبار

بررسی تغییرات قیمت پلی پروپیلن فوریه 2022 در جهان

قیمت PP فوریه 2022

گزارش آیسیس درباره قیمت PP فوریه 2022 حاکی از آن است که:

  • در هند کاهش عرضه داخلی و افزایش تقاضا  موجب افزایش قیمت PP شده است.
  • در پاکستان افزایش تقاضایPPبرای بسته بندی وکشاورزی قیمت پلی پروپیلن رافیا را افزایش داده است.
  • در مدیترانه شرقی (East Med) قیمت ها عمدتاً  ثابت بودند.
  • در جنوب آسیا و در شورای همکاری خلیج فارس کمبود عرضه PP و نفت خام و همچنین افزایش تقاضا در هفته گذشته باعث افزایش قیمت‌ها شد اما در این هفته قیمت ها در این منطقه عمدتاً ثابت بودند.

در نهایت خریداران نیز به دلیل ترس از افزایش بیشتر هزینه های خوراک، PPمورد نیاز خودرابا قیمت های بالاتر از ماه ژانویه خریداری کردند.

به طور کلی افزایش تقاضا و همچنین افزایش قیمت‌های فهرست داخلی که توسط تولیدکنندگان منطقه اعلام شده و همچنین نتیجه مذاکرات هسته ای ایران و آمریکا بر قیمت نفت و مواد اولیه تاثیر گذاشته است.

انتظار می رود با پایان فصلِ کم تقاضا، فعالیت در شرق مدیترانه از ماه مارس افزایش یابد. فصل تقاضای رافیا در پاکستان تا ماه مارس تمدید می شود.

علت پیش بینی افزایش تقاضا برای PP شرق مدیترانه در آینده

در شرق مدیترانه با پایان یافتن فصل زمستان، فعالیت بازار و فعالیت های ساختمانی بهتر خواهد در نتیجه منجر به افزایش تقاضا برای PP و افزایش قیمت PP فوریه 2022 خواهد شد.از سوی دیگر در آینده نیز پیش بینی می شود مالیات بر ارزش افزوده (که همچنان به نرخ پوند لبنان (L£) 1500 در برابر دلار پرداخت می شود) افزایش یابد به همین دلیل دولت احتمالاً خریداران را به سمت خرید سهام سوق می دهد تا از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده بالاتر در بازار جلوگیری شود.

فروش PP

کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند :

فروش پلی پروپیلن / محصولات پلیمری با کیفیت و بی نظیر همراه با بهترین قیمت روز در پتروپویان باربد

خرید و فروش پ پ

بهترین تامین کننده پلی پروپیلن در ایران

شرکت پتروپویان باربد ، تامین کننده و تولید کننده مواد اولیه شیمیایی و پلیمری آماده تامین انواع PP برای شما عزیزان می باشد. جهت خرید با شماره ۰۲۱۲۲۶۵۷۹۴۶ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند.

منبع پلی‌پروپیلن – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد (wikipedia.org)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *