قیمت جهانی محصولات پتروشیمی

تغییرات قیمت جهانی محصولات پتروشیمی تا 28 ژانویه 2022 + دانلود

قیمت جهانی محصولات پتروشیمی

تغییرات هفتگی قیمت جهانی محصولات پتروشیمی تا 28 ژانویه 2022 اعلام شد:

پلتس یک نشریه ی پر قدرت اینترنتی است که از طریق جمع آوری اطلاعات بازار و مبادلات صورت گرفته اقدام به انتشار روزانه قیمت نفت و فراورده های آتی می نماید بدیهی است این نشریه همواره مدافع شفافیت اطلاع رسانی در بازارهای انرژی به خصوص مشتقات نفتی بوده است و تاثیری بر قیمت های بازار ندارد و تنها اطلاعاتی از روند جریان بازار در اختیار دست اندر کاران آن میگذارد.

در گزارش جدید ترین نشریه پلتس به بررسی تغییرات قیمت محصولات شیمیایی و پلیمری در دو تاریخ 21 ژانویه و 28 ژانویه پرداخته است که در زیر می توانیم شاهد روند صعودی یا نزولی این تغییرات باشیم:

قیمت جهانی محصولات شیمیایی 28 ژانویه 2022

مطابق جدول مقایسه قیمت جهانی نشریه ی پلتس در گروه محصولات شیمیایی بیشترین افزایش قیمت مربوط زایلین مخلوط چین با2/50 درصد افزایش قیمت می باشد از سوی دیگر بیشترین کاهش قیمت مربوط به بنزن جنوب شرقی آسیا با 1/14در کاهش می باشد.

مطابق جدول مقایسه قیمت جهانی نشریه ی پلتس در این هفته در بین محصولات پلیمری کاهش قیمتی مشاهده نشده است و بیشترین افزایش قیمت مربوط به PP نساجی آسیا شرقی با 5/26 درصد افزایش و بعد از آنPP شیمیایی آسیای شرقی با 5/08درصد افزایش می باشد.

شرکت پتروپویان باربد, تامین کننده محصولات پتروشیمی آماده تامین انواع محصولات شیمیایی و پلیمری برای شما عزیزان می باشد. جهت خرید با شماره ۰۲۱۲۲۶۵۷۹۴۶ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند.

منبع Latest Oil, Energy & Metals News, Market Data and Analysis | S&P Global Commodity Insights (spglobal.com)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *