قیمت جهانی محصولات پتروشیمی

تغییرات قیمت جهانی محصولات پتروشیمی تا 22 جولای 2022 + دانلود

قیمت جهانی محصولات پتروشیمی

تغییرات هفتگی قیمت جهانی محصولات پتروشیمی تا 22 جولای 2022 اعلام شد:

پلتس یک نشریه ی پر قدرت اینترنتی است که از طریق جمع آوری اطلاعات بازار و مبادلات صورت گرفته اقدام به انتشار روزانه قیمت نفت و فراورده های آتی می نماید بدیهی است این نشریه همواره مدافع شفافیت اطلاع رسانی در بازارهای انرژی به خصوص مشتقات نفتی بوده است و تاثیری بر قیمت های بازار ندارد و تنها اطلاعاتی از روند جریان بازار در اختیار دست اندر کاران آن میگذارد.

در گزارش جدید ترین نشریه پلتس به بررسی تغییرات قیمت محصولات شیمیایی و پلیمری در دو تاریخ 15جولای و 22جولای پرداخته است که در زیر می توانیم شاهد روند صعودی یا نزولی این تغییرات باشیم:

مطابق جدول مقایسه قیمت جهانی محصولات پتروشیمی درمیان محصولات پلیمری بیشترین کاهش قیمت تا 22جولای 2022 مربوط به PVC آسیای جنوب شرقی با 16/11 درصد کاهش می باشد.در این هفته درمیان محصولات پلیمری افزایش قیمتی دیده نشد.لازم به ذکر است پلی اتیلن سنگین بادی آسیای شرقی که در هفته گذشته قیمت ثابتی داشت در این هفته با کاهش 1/96 درصدی در معاملات حضور پیدا کرد.

قیمت جهانی محصولات شیمیایی 22 جولای 2022

مطابق جدول مقایسه قیمت جهانی محصولات شیمیایی بیشترین کاهش قیمت تا 22جولای 2022 مربوط به تولوئن FOB کره با 6/05 درصد کاهش قیمت می باشد در مقابل بیشترین افزایش مربوط به بنزن FOBجنوب شرقی آسیا با2/79 درصد افزایش قیمت می باشد لازم به ذکر است متانول FOB کره و CFRتایوان که در هفته گذشته روند نزولی داشتند در این هفته قیمت ثابتی داشتند.

شرکت پتروپویان باربد, تامین کننده محصولات پتروشیمی آماده تامین انواع محصولات شیمیایی و پلیمری برای شما عزیزان می باشد. جهت خرید با شماره ۰۲۱۲۲۶۵۷۹۴۶ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند.

منبع Latest Oil, Energy & Metals News, Market Data and Analysis | S&P Global Commodity Insights (spglobal.com)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *