اخبار

تغییرات قیمت متانول نوامبر 2022 در کشورهای آسیایی

قیمت متانول نوامبر 2022

قیمت متانول نوامبر 2022 در کشور های آسیایی چگونه است؟

بررسی نشریه پلتس تا هفته منتهی به28 اکتبر 2022 حاکی از آن است که قیمت متانول آسیایی از نرم تا ثابت است, زیرا:

  • تاثیرمجتمع پتروشیمی در چین بر روند نزولی قیمت ها  

بازارهای متانول آسیایی هفته را با خوش بینی به پایان رساندند زیرا:محرک های تازه چین پس از حزب کمونیست ملی کاهش یافت وکنگره با اقدامات اندکی به پایان رسید.اگرچه موجودی ساحلی متانول در چین در این هفته کمتر از 450000 متر بود در حالی که سطح نرمال 700000 تن است, قیمت متانول نقطه ای داخلی و وارداتی چین کاهش یافته است .

ازسوی دیگراقتصاد چین شاهد تقاضای نزولی برای الفین ها و پلی استر بوده است, فعالان بازار می گویند کاهش هزینه های جهانی به دلیل تورم، تجارت برای این منسوجات زا ضعیف ترکرده است این موضوع موجب کاهش قیمت اولفین شده در نتیجه حاشیه سود کارخانه های متانول به الفین را تحت تاثیر قرار داده است.

  • علاقه کم به خرید متانول در تایوان

در تایوان، فعالیت های تجاری ضعیف بود زیرا خریداران محتاط به نظر می رسیدند,منابع آگاه دوره ی کاهش تقاضای پایین دستی را بهترین زمان برای تهیه مواد بیان کردند.

  • بحث های خاموش بذرای متانول در هند

معاملات محدودِ متانول هند درهفته ای که بسیاری از فعالان بازار هنوز برای تعطیلات بیرون بودند وروند بلند کردن از چندین بندر کند بود , موجب بحث های خاموش برای متانول در هند شد.منابع گفتند:فعالیت هایی که به دلیل کمبود تقاضا در فصل جشن کنترل شده بود، باید از Labh Pacham در روز شنبه، 29 اکتبر شروع شود» البته بررسی های پلتس خبراز تحت فشار بودن چشم اندازِ بازار هند؛ به دلیل سقوط سهام چند بازیگر صنعت تخته سه لا در این کشور, می دهد.

ازسوی دیگر سطوح موجودی متانول در بنادر به دلیل کنار گذاشتن خریداران برای تجارت ناچیز و عدم خرید ِ واردکنندگان به عنوان موجودی , به طور قابل توجهی بالا هستند.

در این میان پیشنهادات بارگیری متانول در آبان ماه از ایران بیشتر به صورت مسطح شنیده می شد اما خریداران به دنبال تخفیف بودند.تاجران ایرانی معتقدند: با توجه به وضعیت بازار وکاهش ارزش پول؛ سود چندانی وجود ندارد.
در روسیه نیر با شنیده شدن سطوح پیشنهادی علاقه به فروش ادامه یافت؛زیرا در این هفته برای محموله بارگیری نوامبر قیمتی در محدوده 305 تا 310 دلار در هر تن پیشنهاد شد ، در حالی که یک محموله بارگیری H1 در دسامبر با قیمت 302 دلار در هر تن CIF هند ارائه شد .با این حال، تاجران در مورد بیمه این محموله ها تردید داشتند زیرا تحریم های اروپا در مورد بیمه محموله های روسیه در 5 دسامبر نزدیک شد و خطرات قابل توجهی در آن وجود داشت.

قیمت متانول نوامبر 2022

جهت استعلام سریع قیمت مواد شیمیایی پتروشیمی از جمله متانول با کارشناسان فروش ما در بخش شیمیایی در ارتباط باشید تا از بهترین قیمت های روز در سریع ترین زمان آگاه شوید.

با توجه به وجود الکل چوب در برندهای متفاوت در بازار پیشنهاد ما به شما خرید از پتروپویان باربد می باشد.

خرید و فروش متانول

کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند :

خرید متانول یا متیل الکل با کیفیت و بی نظیر همراه با بهترین قیمت روز در پتروپویان باربد

خرید و فروش متانول پتروشیمی کاوه / فناوران / زاگرس / شیراز

بهترین تامین کننده متیل الکل در ایران

شرکت پتروپویان باربد ، تامین کننده و واردکننده مواد اولیه شیمیایی و پلیمری آماده تامین الکل چوب برای شما عزیزان می باشد. جهت خرید با شماره ۰۲۱۲۲۶۵۷۹۴۶ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند.

منبع : ویکی پدیا 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *