اخبار

گزارش هفتگی آیسیس از وضعیت بازار پلی وینیل کلرید PVC در چین وهند

چین

به گفته فعالان بازار، علیرغم برنامه ریزی برای کاهش تدریجی قرنطینه در شانگهای، هیچ نشانه ای از بهبود مصرف پلی وینیل کلریدPVC  داخلی مشاهده نشده است به همین علت بیشتر تمرکز بر روی بازارهای صادراتی صورت گرفته است.

بازار نقدی پلی وینیل کلرید  آسیا با وجود به پایان رسیدن معاملات ماه ژوئن شاهد فعالیت های پراکنده ذخیره سازی از جنوب شرق آسیا بود از سوی دیگر در چین با وجود عرضه پلی وینیل کلراید با قیمت رقابتی, تقاضا به دلیل افزایش فشارهای تورمی, به صورت کاهشی بود.

هند

بیشتر تامین کنندگان در هند قیمت محموله ماه ژوئن خود را هفته گذشته اعلام کردند، اما این قیمت ها با استقبال ضعیفب از خریداران مواجه شد از سوی دیگر در دسترس بودن رقابتی تر پلی وینیل کلرید  مبتنی بر کاربید کلسیم  موجب کاهش تقاضا برای پی وی سی مبتنی بر اتیلن شده و این موضوع  باعث نگرانی تولیدکنندگان خارج از چین شده است.

به طور کلی به دلیل ایجاد طرح حمایت از قیمت که برای تشویق خرید ، جذب در بازار های محلی تا حدودی ثابت بود اما با نزدیک شدن به فصل باران های موسمی، تقاضای لوله احتمالاً کاهش می یابد، که یک چالش اضافی برای تولیدکنندگان خواهد بود.

لوگو شرکت پتروپویان

شرکت پتروپویان باربد، تامین کننده و تولید کننده مواد اولیه شیمیایی وپلیمری می باشد. جهت خرید با شماره 22657946 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *