اخبار

افزایش قیمت متانول اکتبر 2022 در چین

قیمت متانول اکتبر 2022

قیمت متانول اکتبر 2022 در چین چگونه است؟

گزارش پلتس تا هفته منتهی به 7 اکتبر 2022 حاکی از ثبات قیمت متانول می باشد اما بررسی های انجام شده نشان از افزایش قیمت متانول چین در روزهای آینده دارد.

معاملات در بازار متانول آسیایی در هفته منتهی به 7 اکتبر کم بود , زیرا تعدادی از فعالان بازار برای کنفرانس پتروشیمی در برلین حضور داشتند و چین نیز برای تعطیلات روز ملی , یک هفته تعطیل بود.

با این حال، انتظار می‌رود قیمت متانول چین روندی بالاتر را طی کند, زیرا در این هفته هم زمان با عرضه ی محدود متانول چین, قیمتِ نفت نیز به دلیل اعلام توافقِ اوپک پلاس مبنی بر کاهش تولید2 میلیون بشکه نفت در روز به اوج خود رسید.

منابع بازار خبر از افزایش 10یوان در هر تن قیمت متانول داخلی در شمال نسبت به هفته گذشته  دادند.

قیمت های خارج از تانک متانول تا 7اکتبردر Lubei به یوان, معادل2930 تا2940 یوان در هرتن معامله شد که در برابری واردات پایه به ترتیب 344 دلار در هر تن و 345 دلار در هر تن بود.

قیمت های داخلی متانول در چین شرقی تا 30 سپتامبریعنی قبل از بسته شدن بازار برای تعطیلات ,در حدود 2970-2980 یوان مورد بحث قرار گرفت.از سوی دیگر قیمت متانول CFR چین هم براساس گزارش های پلتس بدون تغییر در روز و هفته معادل 331دلار در هر تن بوده است.

قیمت متانول

جهت استعلام سریع قیمت مواد شیمیایی پتروشیمی از جمله متانول با کارشناسان فروش ما در بخش شیمیایی در ارتباط باشید تا از بهترین قیمت های روز در سریع ترین زمان آگاه شوید.

با توجه به وجود الکل چوب در برندهای متفاوت در بازار پیشنهاد ما به شما خرید از پتروپویان باربد می باشد.

خرید و فروش متانول

کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند :

خرید متانول یا متیل الکل با کیفیت و بی نظیر همراه با بهترین قیمت روز در پتروپویان باربد

خرید و فروش متانول پتروشیمی کاوه / فناوران / زاگرس / شیراز

بهترین تامین کننده متیل الکل در ایران

شرکت پتروپویان باربد ، تامین کننده و واردکننده مواد اولیه شیمیایی و پلیمری آماده تامین الکل چوب برای شما عزیزان می باشد. جهت خرید با شماره ۰۲۱۲۲۶۵۷۹۴۶ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند.

منبع : ویکی پدیا 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *