قیمت پایه محصولات پتروشیمی

قیمت پایه محصولات پتروشیمی تا 18 دی 1401 + دانلود

قیمت پایه محصولات پتروشیمی 1401

قیمت پایه محصولات پتروشیمی امروز (یکشنبه 11 دی ۱۴۰۱) با دلار نیمایی 288,805 ریال برای عرضه محصولات پتروشیمی تا یکشنبه 18 آدی ۱۴۰۱ اعلام شد.میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز نسبت به میانگین هفتگی دلار نیمایی 4 دی ,1415 ریال معادل 0/49% افزایش داشته است.

دراین هفته به علت عدم انتشار  نشریات جهانی, صرفا دلار نیمایی معیاری برای تعیین قیمت پایه عرضه مواد اولیه پتروشیمی در بورس کالا شد.

میانگین هفتگی دلار نیمایی که قیمت های امروز با آن محاسبه شد, 288,805 تومان است که باز هم رکوردی جدید برای دلار نیمایی به حساب می آید.

مقایسه قیمت پایه محصولات شیمیایی و پلیمری در دو تاریخ 4 دی و 11 دی ۱۴۰۱

قیمت پایه محصولات پلیمری 11 دی 1401

مطابق جدول تغییرات قیمت پایه محصولات پتروشیمی در11 دی در میان محصولات پلیمری تمام محصولات پلیمری روند که بیشترین افزایش مربوط به سنگین اکستروژن با 3/62 درصد افزایش داشته است.

قیمت پایه محصولات شیمیایی  11 دی 1401

مطابق جدول تغییرات قیمت پایه در 11 دی ۱۴۰۱ درمیان محصولات شیمیایی بیشترین افزایش قیمت مربوط به آروماتیک سنگین با 6/48% افزایش و بیشترین کاهش قیمت مربوط به گاز پروپان با 6/05% کاهش می باشد.

شرکت پتروپویان باربدشرکت پتروپویان باربد ، تامین کننده و واردکننده مواد اولیه شیمیایی و پلیمری می باشد. جهت خرید با کارشناسان ما در ارتباط باشید . کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند . 

پتروپویان باربد تامین کننده محصولات پتروشیمی با کیفیت و  بی نظیر در ایران با بهترین قیمت روز و تحویل فوری آماده ارائه خدمات به شما عزیزان به صورت عمده در سراسر نقاط ایران می باشد.

منبع اعلام قیمت ها | ویکی پلاست (wikiplast.ir) 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *