اخبار

نگاهی به بازار جهانی PVCبر اساس گزارش های نشریه ی پلتس

در این مقاله قصد داریم نگاهی به نوسان قیمت PVC در جهان بیاندازیم:

PVC در آسیا و چین

براساس گزارش ها میزان تقاضا برای PVC معقول و خوب ارزیابی شده است.

قیمت پلی وینیل کلرید آسیایی 50 تا 70 دلار در هر تن در هفته کاهش یافت و به پایین ترین سطح پنج ماهه در 19 ژانویه رسید، از سوی دیگر پیشنهاد قیمت PVC CFRچین و هند  برای ماه فوریه 100 دلار در هر تن کمتر اعلام شده است  اما احتمال  افزایش قیمت PVC در کوتاه مدت به دلیل افزایش قیمت نفت خام دور از انتظار نیست.

بازار داخلی PVC چین به ویژه برای پی وی سی مبتنی بر کاربید نسبتاً با ثبات بود اما برای قیمت پی وی سی مبتنی بر اتیلن در مدت مشابه 100یوان در هر تن کاهش داشت.

PVCدر هند

بر اساس گزارش ها در هند این نگرانی وجود دارد که تحویل محموله های فوریه ممکن است به تعویق بیفتد زیرا برخی از فروشندگان سفارشات معلقی برای تحویل داشتند از سوی دیگر فعالیت بندری در شرق آسیا به دلیل افزایش موارد COVID-19 و تعطیلات سال نو قمری آینده می تواند کند شود.

PVCدر ژاپن

در ژاپن، تولید پی وی سی با 8.6 درصد رشد ماهانه به 141481 رسید اما به طور کلی داده های شورا که در 19 ژانویه منتشر شد حاکی از آن است که  تولید پی وی سی ژاپن در سال 2021 در مجموع به 1.572 میلیون تن رسید که نسبت به سال قبل 8/0درصد کاهش یافته است.

شرکت پتروپویان باربد، تامین کننده و تولید کننده مواد اولیه شیمیایی وپلیمری می باشد. جهت خرید با شماره 22657946 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *