اخبار

گزارشی از بازار پلی اتیلن در ترکیه و آمریکا و اروپا

پلی اتیلن ترکیه

 قیمت پلی اتیلن ترکیه (PE) عمدتاً در این هفته افزایش یافته است، زیرا پیشنهادات ارزان‌تر موجود در ابتدای ماه به پایان رسیده است ازطرفی همراه با این افزایش قیمت, تقاضا در ترکیه رو به بهبود می باشد.

فروشندگان برخلاف افزایش قیمت به دلیل تعطیلات سال نو در چین,افزایش هزینه های بالا دستی و افزایش تقاضا ,مشتاق به ثابت نگه داشتن قیمت ها هستند.

بسیاری از فروشندگان خاورمیانه در این ماه تخصیص خود به ترکیه را کاهش داده اند، زیرا آنها برای چیزی که انتظار می رود قوی باشد آماده می شوند.

پلی اتیلن ایالت متحده آمریکا

قیمت‌های ایالات متحده بیشتر افزایش یافته است تا بیشتر با حجم خاستگاه خاورمیانه مطابقت داشته باشد، به این معنی که عرضه محصول ایالات متحده کاهش یافته است در نتیجه محصولات آمریکایی سهم کمتری در معاملات بازار دارند.

البته تمرکز فروشندگان بر روی پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) است، در حالی که قبلا فروشندگان ایالات متحده بر بازار پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE)  تمرکز داشتند.

قیمت باربری کامیون از ایران طبق روال سنتی قبل از عید نوروز ایرانی افزایش یافته است.

پلی اتیلن اروپایی

قیمت مرجع قرارداد اتیلن اروپا در ماه فوریه به دلیل ارزش‌های بالادستی صعودی، نزدیک به یک رکورد بالا رفت.

عرضه و تقاضا هنوز در وضعیت سخت‌تری نسبت به حالت عادی قرار دارند، اما فعالان بازار در دسترس بودن و قیمت لحظه‌ای آن را خوب گزارش می‌کنند و میزان تخفیف ها بیشتر شده است

فروشندگان پلی اتیلن (PE) در افزایش قیمت های فوریه با مشکلاتی روبرو هستند، اما برخی گفتند که میزان تقاضا بهتر ازحد انتظار شده است. خرید فروش در مناطق مختلف با تغییر کمی در قیمت نسبتاً ثابت بود.

چشم انداز

  • فقدان LDPE ایالات متحده می تواند به بالا رفتن قیمت شود.
  • اقتصاد ضعیف می تواند مانع از بهبود قیمت شود.
  • شروع معامله با چین برای تنظیم قیمت ها

شرکت پتروپویان باربد، تامین کننده و تولید کننده مواد اولیه شیمیایی وپلیمری می باشد. جهت خرید با شماره 22657946 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *