قیمت جهانی محصولات پتروشیمی

تغییرات قیمت جهانی محصولات پتروشیمی تا 13 ژانویه ۲۰۲۳ + دانلود

قیمت جهانی محصولات پتروشیمی

تغییرات هفتگی قیمت جهانی محصولات پتروشیمی تا 13 ژانویه 2023 اعلام شد:

پلتس یک نشریه ی پر قدرت اینترنتی است که از طریق جمع آوری اطلاعات بازار و مبادلات صورت گرفته اقدام به انتشار روزانه قیمت نفت و فراورده های آتی می نماید بدیهی است این نشریه همواره مدافع شفافیت اطلاع رسانی در بازارهای انرژی به خصوص مشتقات نفتی بوده است و تاثیری بر قیمت های بازار ندارد و تنها اطلاعاتی از روند جریان بازار در اختیار دست اندر کاران آن میگذارد.

در گزارش جدید ترین نشریه پلتس به بررسی تغییرات قیمت محصولات شیمیایی و پلیمری در دوتاریخ ۶ ژانویه و 13 ژانویه ۲۰۲۳ پرداخته است که در زیر می توانیم شاهد روند صعودی یا نزولی این تغییرات باشیم:

مطابق جدول مقایسه قیمت جهانی تمام محصولات پلیمری تا 13 ژانویه ۲۰۲۳ دارای روند افزایشی می باشند که بیشترین افزایش قیمت مربوط به پلی پروپیلن (PP) تزریقی آسیای جنوب شرقی با 2/55 درصد افزایش می باشد.

تغییرات قیمت جهانی محصولات شیمیایی تا 13 ژانویه 2023

مطابق جدول مقایسه قیمت جهانی محصولات پتروشیمی, تمام محصولات شیمیایی تا  13 ژانویه ۲۰۲۳ دارای روند افزایش قیمت می باشند که بیشترین آن مربوط به زایلین مخلوط CFR چین با 5/54 درصد افزایش می باشد .

شرکت پتروپویان باربد ، تامین کننده محصولات پتروشیمی آماده تامین انواع محصولات شیمیایی و پلیمری برای شما عزیزان می باشد. جهت خرید با شماره ۰۲۱۲۲۶۵۷۹۴۶ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند.

منبع Latest Oil, Energy & Metals News, Market Data and Analysis | S&P Global Commodity Insights (spglobal.com)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *