قیمت پایه مواد اولیه پتروشیمی برای عرضه در بورس کالا از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی، اعلام شد.

قیمت های پایه محصولات پتروشیمی دقایقی پیش از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی اعلام شد.

به گزارش پتروپویان باربد، قیمت مواد اولیه شیمیایی و پلیمری برای معامله در بورس کالای ایران از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با نرخ ارز 40,672 تومانی اعلام شد.

مرجع نرخ گذاری قیمت های پایه چه کسی می باشد؟

بر اساس دستورالعمل تنظیم بازار محصولات پتروشیمی، دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی، یکشنبه هر هفته، قیمت های پایه مواد اولیه صنایع پتروشیمی را محاسبه و اعلام می کند.

قیمت داخلی محصولات پلیمری و شیمیایی هر دو, هفته ای یک بار از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی براساس میانگین قیمتهای جهانی و نرخ دلار بازار آزاد برای مبادله در بورس کالای ایران اعلام می شود.

اعتبار قیمت تا چه زمانی می باشد؟

زمان اعتبار نرخ پایه، یک هفته پس از اعلام , می باشد یعنی قیمت های اعلام شده، به عنوان قیمت های پایه محصولات عرضه شده در بورس کالا، تا یک هفته، در نظر گرفته می شوند. البته در موارد استثنا برای مثال,در صورت تلاقی تعطیلی با شنبه و یکشنبه، دفتر توسعه صنایع پایین دستی، از چند روز مانده به موعد اعلام قیمت، زمان و نحوه اعلام قیمت ها را اطلاع رسانی می کند. به طور مثال در صورتی که شنبه هفته بعد تعطیل باشد، در اطلاعیه ای اعلام می کند که را فقط با دلار نیمایی و بدون در نظر گرفتن قیمت های جهانی، اعلام می کند.

مرجع اصلی قیمت های پایه مواد اولیه در وب سایت دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی به نشانی تابلو معاملات بورس کالای ایران (ime.co.ir) منتشر می شود.

در ادامه فهرست قیمت‌های پایه این هفته و هفته های قبل را می‌توانید در لینک های زیر مشاهده کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *