اخبار

نگاهی به قیمت و بازار عرضه و تقاضای پلی استایرن

پلی استایرن انبساطی

مذاکرات قیمت بازار و تقاضای پلی استایرن انبساطی اروپا (EPS) در ماه آوریل ادامه دارد، با بحث هایی که به دلیل هزینه‌های انرژی و بازارهای بالادستی انجام می شود نگرانی هایی برای نوسان قیمت ها وجود دارد.

 

نوسان قیمت پلی استایرن

وجود مشکلاتی از قبیل عرضه کم به دلیل مشکلات تولید و ازسوی دیگر واردات کم ناشی از کمبود راننده کامیون سبب  شد خروجی ها کمتر شوند.

در ماه مه عرضه (EPS) درجه بازدارنده شعله به دلیل کمبود مواد افزودنی واز سوی دیگر هزینه های بالای آب و برق بسیار کم می باشد اما پیش بینی می شود عرضه می‌تواند تا نیمه دوم سال 2022 افزایش یابد.

تولیدکنندگان در این ماه به دلیل هزینه های بالای انرژی ,تولیدات خود را کاهش می دهند و مواد را به سفارش هایی که از قبل ارسال شده اند اختصاص می دهند.

واردات از آسیا به دلیل هزینه های حمل و نقل بالا، زمان طولانی تحویل و محدودیت های حمل و نقل از جمله هزینه های سوخت بالا,کم است. با این حال، برخی از واردات از ترکیه و ایران انجام می شود.

برخی از معامله گران به دلیل هزینه های بالا و دوره تعطیلات عید پاک، به ویژه در ایتالیا، به طور کلی تقاضای کمتری را در ماه آوریل مشاهده خواهند کرد.

روند تقاضای بخش ساخت و ساز و عایق، به ویژه در آلمان و شمال اروپا همچنان قوی است. برخی از معامله گران انتظار دارند تقاضا بیشتر افزایش یابد با این حال، کمبود مصالح ساختمانی همچنان یک نگرانی است زیرا معمولاً 40 درصد از روسیه یا اوکراین تامین می شود.

تقاضای پلی استایرن و بسته بندی کالاهای سفید و تقاضای بسته بندی جعبه های ماهی ثابت است

تعداد معدودی معاملات نقدی ماه آوریل در این هفته، پیش از تعطیلات عید پاک، در بازار استایرن اروپا در شرایطیتعداد معدودی معاملات نقدی ماه آوریل در این هفته، پیش از تعطیلات عید پاک، در بازار استایرن اروپا در شرایطی نسبتاً ضعیف انجام شد وقیمت نقطه ای استایرن اروپا به دلیل مشکلات تولید افزایش یافت همچنین تخمین های حاشیه استایرن اروپا نیز پس از کاهش نفتا افزایش می یابد.

خرید و فروش پلیمر استایرن / خرید PS / فروش PS

پتروپویان باربد نمایندگی فروش پلیمر استایرن در انواع گرید ها در تهران و سراسر ایران برای شما مشتریان عزیز می باشد.

فاصه شما با تیم فروش پتروپویان برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت انواع گرید PS  و صدها محصول شیمیایی و پلیمری تنها یک تماس هست.

کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند :

خرید انواع گرید پلی استایرن با کیفیت و بی نظیر همراه با بهترین قیمت روز در پتروپویان باربد

قیمت پلی استایرن / قیمت PS

جهت استعلام قیمت خرید پلی استایرن ، دریافت مشخصات PS و کاتالوگ محصولات شیمیایی و پلیمری با واحد مشاوره فنی تماس بگیرید.

شرکت پتروپویان باربد ، تامین کننده و واردکننده مواد اولیه شیمیایی و پلیمری آماده تامین PS  برای شما عزیزان می باشد. جهت خرید با شماره ۰۲۱۲۲۶۵۷۹۴۶ تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند.

منبع : پلی‌استایرن – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد (wikipedia.org)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *