اخبار

قیمت نفت به 100 دلار خواهد رسید

افزایش قیمت نفت-اوپک پلاس

پیش بینی منابع آگاه به بازاربا توجه به تصمیم اوپک پلاس برای کاهش تولید نفت به همراه تحریم نفتی اتحادیه اروپا علیه روسیه برای عرضه نفت به بازار حاکی از آنست که قیمت نفت در آینده نه چندان دور به 100 دلار خواهد رسید.

همانطور که میدانیم ائتلاف اوپک پلاس از سازمان کشورهای صادر کننده نفت و متحدانش از جمله روسیه تشکیل می شود.توافقِ نشستِ این ائتلاف در روز چهارشنبه در وین,مبنی بر کاهش تولید 2 میلیون بشکه نفت در روز بود ,این توافق در حالی صورت پذیرفت که  طی دوسال گذشته میزان تولید در حال افزایش بوده است.

از سوی دیگر”مورگان استنلی” در روز چهارشنبه اعلام کرد:پیش بینی می کنیم بازار نفت در سال 2023 میلادی 0/9 میلیون بشکه در روز کمبود تولید داشته باشد در حالی که پیش ازاین انتظارِ کمبود 0/2 میلیون بشکه را داشتیم(یعنی افزایش میزان کسری تولید),از سوی دیگر پیش بینی شده است که میزان تولید نفت روسیه بعد از اجرایی شدن تحریم های نفتی از سوی اتحادیه اروپا, تا 1/5 میلیون بشکه  در روز کاهش می یابد. در نتیجه این محدودیت ها انتظار برای افزایش قیمت نفت تا100 دلار یا بیش ازین مقدار در سه ماهه ی اول 2023 ,عجیب نیست…

لوگو شرکت پتروپویان

شرکت پتروپویان باربد، تامین کننده و وارد کننده مواد  شیمیایی وپلیمری می باشد. جهت خرید با شماره 22657946 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *