اخبار

عقب نشینی قیمت نفت در 15 مارس 2022

نفت

قیمت نفت از 28 فوریه اولین کاهش قیمت خود را تجربه کرد:

پس از فروش گسترده در روز دوشنبه، در اوایل روز سه‌شنبه به کاهش شدید خود ادامه داد و برنت برای اولین بار از 28 فوریه به زیر 100 دلار در هر بشکه سقوط کرد، زیرا دلالان بازار پر نوسان را کنار می‌گذارند و روسیه ادعا می‌کند که می‌خواهد . در اسرع وقت توافق هسته‌ای ایران امضا شود.

تا ساعت 8:30 صبح روز سه‌شنبه به وقت EDT، نفت خام WTI با 7.61 درصد کاهش به 95.22 دلار رسید و نفت برنت با 7.30 درصد کاهش به 99.44 دلار رسید نفت خام برنت برای اولین بار در این ماه پس از رسیدن به مرز سه رقمی در اول مارس، زیر 100 دلار در هر بشکه معامله شد.

علاقه آزاد به نفت به کمترین میزان از سال 2015 رسیده است، زیرا مبادلات آتی حواشی اولیه را از زمان آغاز جنگ پوتین در اوکراین به طور قابل توجهی افزایش دادند و بنابراین معامله همان مقدار معاملات آتی نفت را بسیار گران‌تر کرد. علاوه بر این، جهش قیمت نفت و افزایش نوسانات، بسیاری از صندوق های تامینی و سفته بازان را به بستن مواضع بلند مدت یا صعودی سوق داده است.

هانسن افزود: «هزینه جنگ همچنان به کاهش تورم ادامه می‌دهد، زیرا دلالان به سمت تپه‌ها حرکت می‌کنند و پس از افزایش اخیر گازوئیل و بنزین، نگرانی‌هایی برای تقاضا ایجاد کرده است.

جوزپ بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا گفت، در پایان هفته گذشته، مذاکرات درباره بازگشت ایالات متحده و ایران به توافق هسته ای 2015 که به جمهوری اسلامی اجازه می دهد نفت خود را به طور قانونی صادر کند، “به دلیل عوامل خارجی” متوقف شد. برای سیاست خارجی و امنیتی طبق گزارش‌ها، مسکو در آخرین لحظه خواسته است که تحریم‌ها علیه روسیه به دلیل جنگ در اوکراین مانع تجارت این کشور با ایران نشود.

لوگو شرکت پتروپویان

شرکت پتروپویان باربد، تامین کننده و تولید کننده مواد اولیه شیمیایی وپلیمری می باشد. جهت خرید با شماره 22657946 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *