مقالات پتروپویان

تحلیل بازار اوره نیترات

همان طور که می دانید کاهش قیمت اوره همچنان ادامه دارد و این موضوع موجب نگرانی خریداران درکشورهای مختلف شده است.در ادامه این کاهش قیمت خرید در اروپا و مصر  وجود نداشت از سوی دیگر در ترکیه نیز که مملو از پیشنهادات بود اما خریداری وجود نداشت همچنین کاهش جدید در ارزش بارج در ایالات متحده، خریداران را به وحشت انداخته و اعتماد به بازار اوره را از بین برده است.

علت نوسانات اخیر بازار معامله گَرانی هستند که پس از اینکه هند خرید خود را به 1.2 میلیون رساند، میزان خرید خودرا کاهش دادند و تمام محموله های ارائه شده را خریداری نکردند.

وضعیت عرضه اوره در کشور های مختلف:

  • پیش بینی می شود عرضه  محموله هایی در ایالات متحده که نمی تواند برای مناقصه به هند حمل شود احتمالاً به دلیل کمبود تقاضا متوقف شود.
  • درغرب و شمال آفریقا عرضه کنندگان تولید خودرا تا 760 دلار در هر تن فوب می رسانند که کمترین تولید آنها در بیش از سه ماه گذشته است.
  • در مصر نیز تولیدکنندگان درحالی که منتظر بازگشت خریداران اروپایی هستند، روی تقاضای داخلی تمرکز کرده اند.
  • در این میان تنها در چین خرید برخلاف سایر کشورها با ورود بازار داخلی به فصل اوج خرید،بالا گرفته است.
  • در اروپا قبل از تعطیلات جشنواره بهار و المپیک زمستانی بعد از اینکه معامله گران حجم قابل توجهی از این ماده را در ماه های سپتامبر تا اکتبر وارد کردند ، تقاضا برای اوره افزایش یافته است و قیمت های فعلی کمتر از سال 2021 شده است.این کاهش ممکن است محدود باشد زیرا قیمت گاز و آمونیاک هنوز ثابت است و خریداران احتمالاً به محض اینکه وارد عمل شوند پیش بینی می شود که بازار به پایین ترین سطح خود نزدیک می شود.

شرکت پتروپویان باربد، تامین کننده و تولید کننده مواد اولیه شیمیایی وپلیمری می باشد. جهت خرید با شماره 22657946 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما آماده ثبت سفارش و یا ارائه مشاوره به شما می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *